Створення гри PACMAN
В грі pacman потрібнокеруючи головним героєм з’їсти всю їжу розташовану в лабіринті, уникаючи зустрічі з привидами, які ганяються за ним.
Крок 1: Підготовка
- Створіть новий проект;
- Видаліть існуючий спрайт;
- Додайте тло (”лабіринт 1”);
- В бібліотеці спрайтів обрати зображення їжа (кружечок), намалювати привида, та напис “GO”, завантажте с додаткового файлу “рівень’” (для кожного рівня різний привид та пакман- скрипти в них однакові)
- Створити дві змінні «Життя» і «Рахунок»
Крок 2: Скрипт cцени
1. Переходимо в тло та додаємо ще одне ( завантажте з додатку) для другого рівня. (див.рис.3)
2. Створіть скрипт для нього. (див.рис.4)
Крок 3: Скрипт пакмен
1. Додайте новий спрайт пакмен (ball) та зменшить його розміри в 5-7 раз, додайте костюм;
2. Створіть скрипт для нього.(див.рис.5)
Рисунок 5
Крок 4: Скрипти “Їжа”та “Привид”
- Додайте новий спрайт Їжі та зменшіть його розміри в 5-7 раз;
- Завантажте спрайт привид та зменшіть його розміри в 5-7 раз(додайте в образи костюм); (див.рис.6)
- Створити для них скрипти.(див.рис.7)та (див.рис.8)
Крок 5: Скрипт життя
1. Додайте новий спрайт життя та зменшіть його розміри в 5-7 раз;
2. Намалювати костюми (два життя, одне)
3. Створіть скрипт. (див.рис.9)
Крок 6: Скрипт для надпису
1. Створіть новий спрайт.
2. Намалювати 5 костюмів
3. Створіть скрипт(див.рис.10)
4.Перевіряємо роботу програми.
Додаток Лабіринт